Avui

Avui m’aixeco amb la il·lusió i els nervis dels grans dies. Conscient que el d’avui passarà a la història, serà, ha de ser, el pas definitiu cap a la independència. El poble tornarà a parlar i ho farà a les urnes i aquest vespre, n’estic convençuda, serem majoria els i les que haurem dit que volem un país lliure.

Avui no vull dubtar, no vull pensar que encara no em refio d’alguns polítics i de la por que tinc a que traeixin el poble, o més ben dit m’autoconvenço que el poble no deixarà que això passi, que som massa forts, un poble unit, alegre i combatiu. En tot cas és clar que jo votaré la CUP i així esvaeixo els dubtes. Perquè a més de viure en un país lliure vull viure en un país just en tots els sentits, perquè ho volem tot.

Avui quan posi el meu vot a les urnes pensaré en els que ens han deixat i en els que acompanyo mentre creixen i que algun dia agafaran les regnes d’aquest país lliure que ja hem començat a construir.

Avui somnio convençuda que faré realitat el meu somni i que avui abans d’acabar el dia seré feliç, molt feliç, celebraré que ben aviat serem independents i cridaré fins a no poder més.

“Hem cridat fins a no poder més:
la pau, la pau,
la pau i la justícia.
Justícia i llibertat
fins a no poder més.

Hem cridat fins a no poder més
que ens molestaven tantes estructures
immòbils,
tants papers, tantes lleis,
la gàbia que empresona
fins a no poder més.

Hem cridat fins a no poder més,
fins a no poder més.

Tenim la boca seca”.

Narcís Comadira


Laia Pèlach  Laia Pèlach Saget


Anuncis

2 pensaments sobre “Avui

  1. La CUP serà decisiva. La DIU està en les vostres mans, el vostre suport (inexcusable per altra banda, sota cap concepte podeu deixar de donar suport a l’altra llista independentista) ha de fer valer la DIU si és que l’opció independentista guanya.

    La majoria no som tant ingenus com per pensar que des d’Espanya es respectara els 18 mesos de procés al que volen esperan Junts pel Sí per declarar la independència, ja que si opten per aquesta opció suspendran la Generalitat i imputaran el president i altres membres de les llistes.

    18 mesos de procés o els que calguin, però des del nostre Estat propi.

    Avui serà un gran dia, la vegada que voto amb més il.lusió de la meva vida i amb la il.lusió de veure les besàvies de la família anar a votar tal i com van fer el 9N, tot i haver-se de desplaçar a diferents poblacions per fer-ho. Hem de guanyar, ens hi va el futur i la llibertat.

Deixa un comentari

